Recent Posts

    מאיה ורטהיימר ואסף זמיר

    מאיה ורטהיימר ואסף זמיר. על שם סבתי מרים ורטהיימר ז״ל שהייתה אחת הנשים הכי מדהימות בעולם. מתוך עמוד האינסטגרם של מאיה ורטהיימר. בחודש יוני האחרון, עם התחלת המחאה צאו לי מהרחם שהחלה לוסי האריש, העלתה מאיה ורטהיימר מציגה בטן הריונית: היום (ה׳) ורטהיימר החליטה להגיב בעצמה. היא בתו של המיליארדר איתן ורטהיימר (בנו של התעשיין הישראלי סטף ורטהיימר, שגם כיהן כחבר הכנסת בעברו) ושל אריאלה.

    אחרי תשעה חודשי הריון מצולמים (וארוכים!) קבלו את כל האאוטפים הכי יפים שהסלבס לבשו בחתונה של מאיה ורטהיימר ואסף זמיר. שנתיים לאחר שנישאו זה לזו והפכו לאחד מהזוגות המתוקים והכיפיים בתעשייה, מאיה ורטהיימר ואסף זמיר חושפים את הבשורה הכי מרגשת שיש: ולא, השם הוא לא איזמל. מאיה ורטהיימר ואסף זמיר הורים לבת בכורה.

    הון-סגנון-שלטון תחת חופה אחת: מה תלבש מאיה ורטהיימר לחתונה? - Xnet
    הון-סגנון-שלטון תחת חופה אחת: מה תלבש מאיה ורטהיימר לחתונה? - Xnet from images1.ynet.co.il
    הזוג הודיע את הבשורה המשמחת באינסטגרם: בחודש יוני האחרון, עם התחלת המחאה צאו לי מהרחם שהחלה לוסי האריש, העלתה מאיה ורטהיימר מציגה בטן הריונית: אני בעצם הכי לא לבד שהייתי מעולם. על שם סבתי מרים ורטהיימר ז״ל שהייתה אחת הנשים הכי מדהימות בעולם. שנתיים לאחר שנישאו זה לזו והפכו לאחד מהזוגות המתוקים והכיפיים בתעשייה, מאיה ורטהיימר ואסף זמיר חושפים את הבשורה הכי מרגשת שיש: לרגל המינוי העלתה מאיה ורטהיימר, אשתו של זמיר ואישה נהדרת בפני עצמה, תמונה הומוריסטית שלה עם דגל ישראל בלשכתו החדשה. N12 באפט השלים את ההשתלטות על ישקר. גל גדות במסיבת הפתעה עם החברות צפו בתמונות בלעדיות tmi.

    אשת שר התיירות מאיה ורטהיימר ואסף זמיר כבר באולפן ארץ נהדרת, מתחילים מיד אחרי החדשותpic.twitter.com/ancv73d3th.

    מאיה ורטהיימר ואסף זמיר חושפים לראשונה את ביתם אסיה. יום ראשון, 26 בינואר 2020 מאיה ורטהיימר ואסף זמיר הורים לבת בכורה | few woman #few_woman. שנתיים לאחר שנישאו זה לזו והפכו לאחד מהזוגות המתוקים והכיפיים בתעשייה, מאיה ורטהיימר ואסף זמיר חושפים את הבשורה הכי מרגשת שיש: על שם סבתי מרים ורטהיימר ז״ל שהייתה אחת הנשים הכי מדהימות בעולם. מדי פעם מאיה נשברת ומודה שהפערים הגופניים בינינו מפריעים לה קצת. היא בתו של המיליארדר איתן ורטהיימר (בנו של התעשיין הישראלי סטף ורטהיימר, שגם כיהן כחבר הכנסת בעברו) ושל אריאלה. אשתו של החכ אסף זמיר, השחקנית מאיה ורטהיימר שמוכרת לחלק גדול מאיתנו כדבורה מהסדרה האהובה 'שבאבניקים' החליטה לחשוף לראשונה את ההתמודדות שלה עם תהליך הפוריות הקשה שהיא ועוד אלפי נשים עוברות בדרך אל הבאת ילד לעולם. מי מכם שעקב אחרי מאיה ורטהיימר באינסטגרם, בוודאי חש, ממש כמו וואלה! ורטהיימר את זמיר, היא מנחה מבדרת ומאמנת ספורטיבית בעוד שהוא פוליטיקאי רציני ומדובר, שנישאו בקיץ 2017 בחתונה זוהרת באילת הרחוקה, יצאו אחר הצהריים (ה') מבית החולים שבתל אביב, כשהם מחוזקים בתוספת החדשה למשפחה. היום (ה׳) ורטהיימר החליטה להגיב בעצמה. זאת הברכה הגדולה ביותר שיכולתי לבקש מאלוהים. מאיה ורטהיימר ואסף זמיר הורים לבת בכורה. הכיתוב שאותו צירפה לתמונה בחשבון האינסטגרם שלה היה לא סגורה מה הם חושבים עלי.

    הם צירפו תמונת סלי שבה רואים את זמיר, ואת ורטהיימר ברקע כשהיא יושבת על יד השירותים כדי להקיא. מדי פעם מאיה נשברת ומודה שהפערים הגופניים בינינו מפריעים לה קצת. השמועה אומרת ש מאיה ורטהיימר ואסף זמיר מתכננים ילד וואלה סלבס. N12 באפט השלים את ההשתלטות על ישקר. מאיה ואסף בחרו בחברת ההפקות two productions, המתמחה בהפקת אירועים מאפס כבר מעל שש שנים, להתמודד עם המשימה.

    מה נסגר? מופע האימים של הסלבס
    מה נסגר? מופע האימים של הסלבס from besttv232-ynet-images1-prod.cdn.it.best-tv.com
    יומיים אחרי שמאיה ורטהיימר ואסף זמיר הגיעו לחדר הלידה והביאו לעולם את בתם הבכורה, מאיה חשפה ברשתות החברתיות את שני השמות המתוקים שהם בחרו ליורשת העצר. מאיה ורטהיימר ואסף זמיר חושפים לראשונה את ביתם אסיה. מאיה הסברת על אסיה, אבל למה נבחר גם השם מרים? אחרי מסיבת רווקות נוצצת ומנקרת עיניים, הגיעה מאיה ורטהיימר (26), נכדתו של המליארדר סטף ורטהיימר, מאובזרת בחברותיה הסלבס לאילת הדרומית כדי למסד את היחסים עם ארוסה אסף זמיר (37), הלא הוא סגן ראש עיריית תל אביב. Maya wertheimer in 2018.png494 × 926; כן כן, אסף ואני החלטנו להצטרף לשלל הפוסטים המרגשים והדביקים של יום האהבה כדי לספר לכם שהרגע שהתפללנו אליו כל כל הרבה זמן הגיע. אשת שר התיירות מאיה ורטהיימר ואסף זמיר כבר באולפן ארץ נהדרת, מתחילים מיד אחרי החדשותpic.twitter.com/ancv73d3th. יש ימים שאני צוללת לדיכאון ומרגישה כמו קליפת אדם חשפה מאיה על כתבת השער.

    מאיה ורטהיימר ואסף זמיר | צילום:

    מתוך עמוד האינסטגרם של מאיה ורטהיימר. גם אסף זמיר שיתף את החדשות עם עוקביו, כשפירסם תמונה של השניים וכתב: הכיתוב שאותו צירפה לתמונה בחשבון האינסטגרם שלה היה לא סגורה מה הם חושבים עלי. מאיה ורטהיימר ואסף זמיר חושפים לראשונה את ביתם אסיה. שנתיים לאחר שנישאו זה לזו והפכו לאחד מהזוגות המתוקים והכיפיים בתעשייה, מאיה ורטהיימר ואסף זמיר חושפים את הבשורה הכי מרגשת שיש: מאיה ורטהיימר ואסף זמיר (צילום: מאיה ורטהיימר ואסף זמיר בהיריון ראשון. מאיה הסברת על אסיה, אבל למה נבחר גם השם מרים? לפני כחודש בחרו השחקנית והדוגמנית מאיה ורטהיימר (26) וסגן ראש עיריית תל אביב, אסף זמיר (37), לחגוג את החתונה שלהם בסופש תכנון חתונה בחוף שבמקורו אינו מיועד לאירועים היא משימה לא פשוטה. מאיה ורטהיימר ואסף זמיר הורים לבת בכורה. אסף זמיר עם מאיה ורטהיימר והבייבי (צילום: אחרי תשעה חודשי הריון מצולמים (וארוכים!) השמועה אומרת ש מאיה ורטהיימר ואסף זמיר מתכננים ילד וואלה סלבס.

    מאיה ורטהיימר ואסף זמיר (צילום: כן כן, אסף ואני החלטנו להצטרף לשלל הפוסטים המרגשים והדביקים של יום האהבה כדי לספר לכם שהרגע שהתפללנו אליו כל כל הרבה זמן הגיע. אשת שר התיירות מאיה ורטהיימר ואסף זמיר כבר באולפן ארץ נהדרת, מתחילים מיד אחרי החדשותpic.twitter.com/ancv73d3th. אחרי מסיבת רווקות נוצצת ומנקרת עיניים, הגיעה מאיה ורטהיימר (26), נכדתו של המליארדר סטף ורטהיימר, מאובזרת בחברותיה הסלבס לאילת הדרומית כדי למסד את היחסים עם ארוסה אסף זמיר (37), הלא הוא סגן ראש עיריית תל אביב. יומיים אחרי שמאיה ורטהיימר ואסף זמיר הגיעו לחדר הלידה והביאו לעולם את בתם הבכורה, מאיה חשפה ברשתות החברתיות את שני השמות המתוקים שהם בחרו ליורשת העצר.

    "הוריי אף פעם לא נטו לפתור עבורי דברים או לדאוג לי לקיצורי דרך" - Xnet
    "הוריי אף פעם לא נטו לפתור עבורי דברים או לדאוג לי לקיצורי דרך" - Xnet from images1.ynet.co.il
    מתי ואיפה יתחתנו יורשת המיליארדים מאיה ורטהיימר ואסף זמיר? קבלו את כל האאוטפים הכי יפים שהסלבס לבשו בחתונה של מאיה ורטהיימר ואסף זמיר. מאיה ורטהיימר ואסף זמיר הורים לבת בכורה. באפט רוכש 20 ממניות ישקר ממשפחת ורטהיימר ב 2 05 מיליארד ד שוק. אחת מהן היא הזוגיות של מאיה ורטהיימר ואסף זמיר, והתגובה שלה להתפטרות שלו מהכנסת רק הדגישה את זה. לרגל המינוי העלתה מאיה ורטהיימר, אשתו של זמיר ואישה נהדרת בפני עצמה, תמונה הומוריסטית שלה עם דגל ישראל בלשכתו החדשה. מדי פעם מאיה נשברת ומודה שהפערים הגופניים בינינו מפריעים לה קצת. מי מכם שעקב אחרי מאיה ורטהיימר באינסטגרם, בוודאי חש, ממש כמו וואלה!

    באפט רוכש 20 ממניות ישקר ממשפחת ורטהיימר ב 2 05 מיליארד ד שוק.

    הזוג הודיע את הבשורה המשמחת באינסטגרם: מאיה ורטהיימר ואסף זמיר | צילום: קבלו את כל האאוטפים הכי יפים שהסלבס לבשו בחתונה של מאיה ורטהיימר ואסף זמיר. גם אסף זמיר שיתף את החדשות עם עוקביו, כשפירסם תמונה של השניים וכתב: אם שאלתם מה פרוש השם ולמה הוא נבחר, לורטהיימר ההסברים: אחרי מסיבת רווקות נוצצת ומנקרת עיניים, הגיעה מאיה ורטהיימר (26), נכדתו של המליארדר סטף ורטהיימר, מאובזרת בחברותיה הסלבס לאילת הדרומית כדי למסד את היחסים עם ארוסה אסף זמיר (37), הלא הוא סגן ראש עיריית תל אביב. מתוך עמוד האינסטגרם של מאיה ורטהיימר. אחרי תשעה חודשי הריון מצולמים (וארוכים!) כן כן, אסף ואני החלטנו להצטרף לשלל הפוסטים המרגשים והדביקים של יום האהבה כדי לספר לכם שהרגע שהתפללנו אליו כל כל הרבה זמן הגיע. מאיה ורטהיימר ואסף זמיר הורים לבת בכורה. זאת הברכה הגדולה ביותר שיכולתי לבקש מאלוהים. ורטהיימר את זמיר, היא מנחה מבדרת ומאמנת ספורטיבית בעוד שהוא פוליטיקאי רציני ומדובר, שנישאו בקיץ 2017 בחתונה זוהרת באילת הרחוקה, יצאו אחר הצהריים (ה') מבית החולים שבתל אביב, כשהם מחוזקים בתוספת החדשה למשפחה. N12 באפט השלים את ההשתלטות על ישקר.

    Belum ada Komentar untuk "מאיה ורטהיימר ואסף זמיר"

    Posting Komentar

    Iklan Atas Artikel

    Iklan Tengah Artikel 1

    Iklan Tengah Artikel 2

    Iklan Bawah Artikel

    close